ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ویدئو | حل ۸۰‌درصد مشکلات شهروندان مشهدی در جلسات میز خدمت

  • کد خبر: ۱۴۳۳۷۳
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
ویدئو | حل ۸۰‌درصد مشکلات شهروندان مشهدی در جلسات میز خدمت
فرماندار مشهد تصریح کرد: براساس برآورد‌های ما در فرمانداری مشهد حدود ۸۰‌درصد مشکلات مردم در جلسات حضوری با آنان در محلات برطرف می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در حاشیه حضور در جلسه میز خدمت در مسجدالرضا(ع) در منطقه فداییان اسلام مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره فواید برگزاری این جلسات اظهار کرد: این جلسات برای این برگزار می‌شود که بهتر بتوان به شهروندان خدمت‌رسانی کرد و در راستای نوکری مردم گام برداشت.



وی اضافه کرد: برای خدمت به مردم چندین طرح در فرمانداری مشهد دنبال می‌شود که هدف همه آن کسب رضایت مردم است. یکی از این طرح‌ها این است که مشکلات مردم را شناسایی و آن را رفع کنیم. نتایج این اقدامات نیز به شهروندان اطلاع داده می‌شود.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از طرح‌های ما حضور بین مردم و در مساجد محلات مشهد است تا شهروندان بتوانند مسائل خویش را بیان کنند. در این جلسات مسئولان شهرستان نیز حضور دارند تا از نزدیک مسائل مردم را احساس کنند و تا جایی که امکان دارد، آن را برطرف کنند.

داوری تصریح کرد: برخی ‌مسائل و مشکلات در همین جلسات و آن‌هایی که نیاز به پیگیری بیشتری دارد، با رسیدگی و پیگیری‌های بعدی برطرف می‌شود. البته برخی مسائل درخواستی نیز خلاف قانون است که امکان حل آن وجود ندارد، ولی تلاش می‌کنیم از طریق راه‌های قانونی مسائلشان را ‌ر‌فع کنیم.

وی بیان کرد: همه درخواست‌هایی که از‌ مردم به دست ما می‌رسد، ثبت و تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود. در فرمانداری مشهد نیز تیمی برای پیگیری این درخواست‌ها شکل گرفته است تا آن را بررسی کند.

فرماندار مشهد با اشاره به برخی تقاضا‌های شهروندان مشهدی که از طریق این جلسات برطرف شده است، گفت: به‌عنوان نمونه در یکی از محلات موضوع تأمین امنیت از سوی شهروندان مطرح شد که اکنون برای رفع این دغدغه یک پاسگاه برای ایشان راه‌اندازی و افتتاح شده است. همچنین، یکی از درخواست‌هایی که امشب در این مسجد مطرح شد، تأمین فضای ورزشی برای ساکنان منطقه بود که قرار شد زمین لازم در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا مجموعه ورزشی مورد‌نیاز را برای آنان احداث کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->